Konstigaste ni varit med om i sängen?

Om du inte vet var du ska posta om sex, posta här.
Hotbabeyes

29 jul 2017, 14:26

I helgen hände en såååå sjuk grej. Träffade en kille ute på krogen och gick hem till honom. Skitsnygg, bor superflott allt var bara kanon. Vi satt i soffan och hångla och sen gick vi till sovrummet. Fick en chock när han klädde av sig! Under hade han en fucking jävla vuxenblöja!!!!! Vad säger man liksom till det? Det syntes inte utanpå heller. Jag blev helt chockad och han märkte ju det. Han ringde åt en taxi hem för mig, skönt att jag slapp prata mig ur det.

Snälla säg att sånt här händer andra! Dela med er av sjuka historier plz.

shiit

29 jul 2017, 15:21

Hotbabeyes skrev:
29 jul 2017, 14:26
I helgen hände en såååå sjuk grej. Träffade en kille ute på krogen och gick hem till honom. Skitsnygg, bor superflott allt var bara kanon. Vi satt i soffan och hångla och sen gick vi till sovrummet. Fick en chock när han klädde av sig! Under hade han en fucking jävla vuxenblöja!!!!! Vad säger man liksom till det? Det syntes inte utanpå heller. Jag blev helt chockad och han märkte ju det. Han ringde åt en taxi hem för mig, skönt att jag slapp prata mig ur det.

Snälla säg att sånt här händer andra! Dela med er av sjuka historier plz.
Oj det är tur att man sluppit blöjöverraskningar hittills :lol: :lol: :lol:
Det konstigaste jag kommer på nu var nog när jag och en tjej hade helt galet sex och när jag ligger på henne med ganska särade ben så kommer hennes skitstora hund och kör in nosen mellan mina skinkor!! CHOCK! hahaha

fisen

30 jul 2017, 11:57

Fick en varm fis i ansiktet en gång i en 69a. Det var nog det värsta hittills :mrgreen:

lillan78

31 jul 2017, 10:50

Ja man har ju helt klart fått sin dos av konstiga killar i sängen. En av de mest konstiga var en kille jag dejtat ett tag, vi hamnade till slut i säng. Allt var bra, killen var snygg och charmig, men när sexet kom igång började det bli konstigt. Han började tro att han var något slags vilddjur, en varg eller något. Han ylade, som en varg och började bita mig i axeln. Jag frågade vafan han höll på med, han slutade då och sexet fortsatte, men sen kom det igång igen. Han kom ganska snabbt efter det. Det var väldigt konstigt, kan kändes inte riktigt frisk i huvudet. Vi träffades aldrig igen, haha.

inget

01 aug 2017, 11:41

Träffade en tjej ett tag som hade en affär med mig. Sexet var inget konstigt men en gång tog hon med ett fotoalbum och satt i bilen och visade alla deras privata bilder och frågade vad jag tyckte om honom.
Det var fan det sjukaste jag varit med om.

Skriv svar
  • “Liknande Trådar”
    Svar
    Visningar
    Senaste inlägget