Träffar en tjej i förhållande

Skriv svar [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Kavajen
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

25 jul 2017, 16:48

Jag har träffat en tjej ett tag som redan har en kille sen flera år. De bor ihop och är väl inte helt sams om allt enligt henne. Vi träffades på krogen och jag följde henne hem, vi hånglade och allt var som det skulle. Men efter det så har vi pratat och chattat massor, träffats, och legat några gånger. Hon ljuger som fan för sin kille i telefon när hon är med mig och har börjat prata om att göra slut. Jag börjar väl tänka att det gått för långt och att det är lite stört att hon gör som hon gör mot sin sambo. Samtidigt tycker jag om henne mer och mer ju längre det går men får inte alls ihop hur det skulle kunna funka om hon nu skulle göra slut med killen och vilja vara ihop med mig, hur skulle man kunna lita på att hon inte gör samma mot mig? Jag har väl inte brytt mig så mycket innan men om vi blir tillsammans sen kommer man ju bli knäpp när hon "är hos en kompis".
Vet inte riktigt vad jag ska göra. Har till och med funderat på att bara avbryta allt och berätta för hennes kille. För att få stopp på det eller nåt.
Kan det bli rätt sen bara att det är en sjuk situation nu som inte behöver hända sen? Eller är hon sån som person och kommer alltid vara otrogen? Vad hade ni gjort?

Anonym
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

28 jul 2017, 11:09

Lägg ner, det där kommer aldrig fungera.

chokladbollen

09 sep 2017, 15:05

Svårt att avgöra av att bara läsa ditt inlägg men det kan ju vara så att hon helt enkelt inte har några känslor kvar för sin kille och bara vill ta sig ur förhållandet för att vara med dig. Jag menar folk tröttnar ju på varandra och skaffar nya hela tiden. Om det är så kommer det ju kanske gå bra för er (tills hon hittar nån annan åtminstone). Men som du skriver själv så kommer du ju kanske inte lite på henne när hon är borta. det blir nog svårt.

Senast uppknuffad av admin9 09 sep 2017, 15:05.

Skriv svar
  • “Liknande Trådar”
    Svar
    Visningar
    Senaste inlägget