Vad är värst? Att såra eller bli sårad?

Skriv svar [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
dumper
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

09 jul 2017, 23:17

För min del blir jag hellre sårad. Överlever allt även om det känns trisst om man vill ha någon som inte vill ha en tillbaks: Men att såra ger mig sån ångest och kramp i magen...

Vad tycker ni är värst och hur hanterar ni det?

Anonym
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

28 jul 2017, 11:28

kan bara svara för mig men lagt ner att vara the good guy, så hellre sårar faktiskt. ingen idé att sitta och vänta på att bli blåst.

Senast uppknuffad av admin9 28 jul 2017, 11:28.

Skriv svar
  • “Liknande Trådar”
    Svar
    Visningar
    Senaste inlägget