Tjejens ligg innan mig

Skriv svar [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
anonym
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

09 jul 2017, 22:00

Hej!

Helt plötsligt har jag börjat må dåligt över tjejens sexpartners hon hade innan mig.
Är närmre 30 år och känner mig grymt löjlig..
Har aldrig någonsin brytt mig ett dugg om det innan men nu helt plötsligt tänker jag på det konstant och mår riktigt dåligt över det.

Det har gått så långt att jag funderar på att lämna henne pga det.
Jag vill inte göra det för tycker om henne väldigt mycket och känns grymt dumt om jag skulle göra det över en dum tanke som vägrar försvinna ur mitt huvud.

Vet att det det handlar om mig själv och min osäkerhet och har inget med henne att göra. Hur ska jag gå tillväga?

targa
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

09 jul 2017, 22:01

Tror du att du har haft ensamrätt om henne från födseln, vem hon har knullat innan dig är ju oväsentligt...
fast jag tror nog det är bättre att du går vidare för hennes skull...

DemonGirl

09 jul 2017, 22:28

Har det hänt något särskilt som triggat de här känslorna?

anonym

09 jul 2017, 22:28

Du har problem .Bli singel och försök träffa en oskuld som kan bli din för evigt.

anonym

09 jul 2017, 22:29

Nej det gör jag verkligen inte. tycker inte det är ett dugg konstigt att hon haft andra innan mig. hade varit konstigare om hon inte haft.

Och ja det är definitivt oväsentligt och spelar egentligen ingen roll men jag kan inte få väck tanken ur mitt huvud.
Har det hänt något särskilt som triggat de här känslorna?

Nej inte vad jag vet

Nej inte vad jag vet

Psyco

09 jul 2017, 22:30

Sök hjälp. Är du själv oskuld? Eller är det okej att du knullat innan henne men hon ska vara en ren oskuld som bara tillhör dig? Psyco

Skriv svar
  • “Liknande Trådar”
    Svar
    Visningar
    Senaste inlägget