Jag vill veta om jag är BI

Snack specifikt om olika läggningar och preferenser.
Skriv svar [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Nyfikengul
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

29 jul 2017, 14:14

Hej!

Jag undrar om det finns något bra sätt att ta reda på om man är BI. Har funderat på att träffa tjejer, men vågar inte ta kontakt när jag går ut på krogen. Vet ju inte om jag vill fullfölja något. Någon som har bra tips?

ehh
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

09 sep 2017, 14:53

blir du inte tänd då? Jag menar om du blir tänd på att se tex nakna tjejer eller fantiserar om dem så är ju det ett tecken åtminstone. Det finns många klubbar som har gaykvällar mm och där finns oftast även hetero och bi och alla varianter också. Är själv hetero men det är alltid bra stämning och lätt att få kontakt med folk på såna klubbar. man måste ju inte gå hela vägen bara för att man pratar heller såklart.

Senast uppknuffad av admin9 09 sep 2017, 14:53.

Skriv svar
  • “Liknande Trådar”
    Svar
    Visningar
    Senaste inlägget