Vilken hemsida kan jag som transexuell träffa partners?

Snack specifikt om olika läggningar och preferenser.
Skriv svar [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Mimmi96
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

09 jul 2017, 23:23

Hej, mitt namn är Mimmi och jag är transa.

Jag vill träffa en man som tänder på transor, men vet inte vart jag ska börja leta.

Någon som känner till gratis dejtingssidor eller kk-sajter där jag som transa kan träffa män?

Har provat Qruiser men söker nu ytterligare sidor.

Tack på förhand

phona
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

09 jul 2017, 23:24

På Bodycontact kan man fylla i att man är trans, och det finns en egen avdelning för kontaktannonser av det slaget (t ex "Trans söker män" eller "kvinnor söker trans").

moori

09 jul 2017, 23:24

Vill du hitta någon som har en specifik fetish för transsexuella eller? För annars så tror jag att vanliga dejtingsidor går bra, du kan ju vara öppen med att du är M->F (antar jag att du är?) ifall du vill. De jag känner som är transsexuella har hittat sina partners på vanliga sätt.

anonym

09 jul 2017, 23:25

oki

28 jul 2017, 11:27

Testa BC. Mitt Ex träffade en transa där och nu har de varit tillsammans i över 1 år.

Senast uppknuffad av admin9 28 jul 2017, 11:27.

Skriv svar
  • “Liknande Trådar”
    Svar
    Visningar
    Senaste inlägget