Hittade mejl till en annan tjej i hans jobbdator

Skriv svar [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
Edna
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

25 jul 2017, 17:15

Hej!
Jag skulle hjälpa till häromdan på min killes jobb när de var borta några och satt mest och passade telefonen. I hans jobbmejl hittade jag säkert hundratals mail till och från en tjej där de snackar om allt inkl deras förhållanden. Blev ju helt tokig och nu sitter jag bara och skakar för kan inte sluta tänka på det. Jag hann läsa ganska mycket men det var inget som bevisar att de har gjort något, men de pratar om ganska privata saker om vårt förhållande och även om hennes förhållande. De verkar har gjort det väldigt länge eftersom det är så många mail. Hade hellre föredragit att han pratat bara med mig förstås.
Nu känner jag mig också dum som har rotat och läst hans mejl om de nu inte gjort nåt mer än är vänner men jag vet inte om jag kommer kunna släppa det heller om jag inte säger nåt. Ska jag säga nåt eller försöka låtsas som ingenting???? blir tokig!!

Anonym
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

28 jul 2017, 11:08

Om han inte varit otrogen kanske det inte gör så mycket om du tar upp det. Men om han nu varit det så kommer han säkert blåneka och ljuga ändå. Det kanske är svårt att låtsas om som ingenting också men ham lär ju märka att nåt är fel om du mår dåligt av nåt efter du var på hans jobb.

Senast uppknuffad av admin9 28 jul 2017, 11:08.

Skriv svar
  • “Liknande Trådar”
    Svar
    Visningar
    Senaste inlägget