Han skriver aldrig först, men svarar alltid?

Skriv svar [phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable
tjejen
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

19 jul 2017, 15:48

Han skriver aldrig till mig först, men han svarar alltid relativt snabbt tillbaka när jag väl skriver till honom, och han verkar till och med glad när han gör det. Men det stör mig att det alltid är jag som måste skriva först för jag vill inte verka för på eller jobbig.

Nu har jag inte skrivit till honom på tre dagar bara för att se om han skriver något till mig, men det har han inte än. Ska jag fortsätta att vänta ytterligare i några dagar eller borde jag skriva till honom igen? Jag vet att han är väldigt upptagen med tanke på att han tränar extremt mycket fotboll, men är han ens intresserad?

anonym
[phpBB Debug] PHP Warning: in file [ROOT]/vendor/twig/twig/lib/Twig/Extension/Core.php on line 1266: count(): Parameter must be an array or an object that implements Countable

28 jul 2017, 11:29

Om han verkligen aldrig skrivit först så är han nog inte så intresserad. Tror inte många killar inkl mig själv som inte skriver till tjejer man faktiskt gillar. Om det inte finns nån annan anledning.

Senast uppknuffad av admin9 28 jul 2017, 11:29.

Skriv svar
  • “Liknande Trådar”
    Svar
    Visningar
    Senaste inlägget