Sex med kollegan. Vad göras nu?

osmart

19 jul 2017, 14:02

Det började en ny person på mitt jobb för ungefär fem månader sedan. Jag tyckte han såg bra ut, men inget mer med det. Senare började jag sakta men säkert inse att, jo, jag tycker faktiskt om honom, för att göra en lång historia kort.

Jag tycker inte om känslan av att faktiskt tycka om någon på riktigt så jag försökte ignorera det men det gick inte. Även om det kan vara struligt att ha relationer på jobbet så är jag öppen för vad som helst, så pass mycket tycker jag om honom. Vad han känner, har jag ingen aning om.

Efter en vild utekväll hamnade vi i sängs och nu kommer snart dagen D, då vi ska jobba tillsammans. Egentligen tycker jag det inte är jobbigt att vi har legat, men just för att jag inte vet hans tankar och känslor, och knappt mina egna heller. Vad skulle ni sagt/gjort/tänkt? Jag är 22 år förövrigt.

Hjälp mig.

clad

är han gift eller upptagen? var det en fyllegrej? använde ni kondomen?

vi behöver lite mer bakgrund

osmart

19 jul 2017, 14:03

clad skrev:
är han gift eller upptagen? var det en fyllegrej? använde ni kondomen?

vi behöver lite mer bakgrund
Han är singel, fyllegrej antar jag, japp skydd fanns.

Cirtroon

19 jul 2017, 14:03

Jobbar ni väldigt nära varandra? Tycker inte att man ska låtsas som att inget har hänt, men kanske säga "tack för senast" eller nått när ni ses. Tror ni borde försöka prata om det.. Vad jag förstår så vill du att det ska bli något på riktigt, så då ska du inte låtsas att du är okej med att det var en "fyllegrej" för tänka om han tänker likadant..
Förstår att det är pirrigt att ses på jobbet igen! Har varit i din sits förut så kan helt klart relatera till hur du känner..

Anonym

19 jul 2017, 14:04

Har ni inte alls haft någon kontakt efter den vilda kvällen? inga mess eller nåt?

osmart

Anonym skrev:
Har ni inte alls haft någon kontakt efter den vilda kvällen? inga mess eller nåt?
Jo det har vi haft. Så jättejobbigt på det viset kommer det nog inte vara!

clad

hur har det gått, TS? har du försatt ha sex med kollegan?

osmart

19 jul 2017, 14:05

Det har jag faktiskt. Första mötet på kontoret gick bra, det är ju alltid lite speciellt men det gick bra. Dock så vet jag inte hur länge vi kommer fortsätta ses utanför jobbet, men det får vi ta när det kommer!

Anonym

28 jul 2017, 11:04

Kör på i kopiatorrummet och lämna några rumputskrifter

Senast uppknuffad av admin9 28 jul 2017, 11:04.

Skriv svar
  • “Liknande Trådar”
    Svar
    Visningar
    Senaste inlägget