Jag vet inte vad jag ska göra, min man vill väldigt sällan ha sex, typ en gång i kvartalet. Vi är bra vänner och allt övrigt flyter bra. Om jag försöker ta nåt initiativ, sker även det sällan, känner jag mig bara klängig och desperat eftersom jag nästan alltid blir avvisad.
Ser tre alternativ som alla känns kassa.
1. Separera, vi har barn också, alltså inte kul, står inte ut med tanken på att bara träffa barnen varannan vecka för att jag ska få sex.
2. Vara otrogen, känns ibland som det bästa, men om det kommer fram så blir det ju ändå separation och mer konflikt kring det dessutom.
3. Gilla läget, inte ha sex och härda ut helt enkelt, låter ju inte heller så himla kul.
Några tips någon?
Min man vill inte ha sex
Har du tagit upp detta med honom? Försökt att diskutera det? Vad har han svarat då?Desperat skrev: ↑19 jul 2017, 13:54Jag vet inte vad jag ska göra, min man vill väldigt sällan ha sex, typ en gång i kvartalet. Vi är bra vänner och allt övrigt flyter bra. Om jag försöker ta nåt initiativ, sker även det sällan, känner jag mig bara klängig och desperat eftersom jag nästan alltid blir avvisad.
Ser tre alternativ som alla känns kassa.
1. Separera, vi har barn också, alltså inte kul, står inte ut med tanken på att bara träffa barnen varannan vecka för att jag ska få sex.
2. Vara otrogen, känns ibland som det bästa, men om det kommer fram så blir det ju ändå separation och mer konflikt kring det dessutom.
3. Gilla läget, inte ha sex och härda ut helt enkelt, låter ju inte heller så himla kul.
Några tips någon?
Jobbigt läge. Jag vet.
Har du pratat med din man om hur Du känner?
Om inte kan du väl göra det. Kanske kan familjerådgivning vara en väg till lösningen?
Vilken ålder har ni. Hur länge har ni levt ihop?
Är det kanske spänning du söker?
Har du pratat med din man om hur Du känner?
Om inte kan du väl göra det. Kanske kan familjerådgivning vara en väg till lösningen?
Vilken ålder har ni. Hur länge har ni levt ihop?
Är det kanske spänning du söker?
Han säger att han egentligen vill ha sex mer, men sen i praktiken skyller han på trötthet, stress osv. så jag har svårt att tro honom.
min tjej vill inte ha så mycket sex som jag - vi borde byta

Senast uppknuffad av admin9 09 sep 2017, 14:56.
-
- “Liknande Trådar”
- Svar
- Visningar
- Senaste inlägget
-
-
Min kille vill ha sex men jag vill vänta (oskuld)
av oskuldsfull » 29 jul 2017, 14:23 » i Nybörjarfrågor - 2 Svar
- 458 Visningar
-
Senaste inlägget av anonym
09 sep 2017, 14:52
-
-
- 2 Svar
- 492 Visningar
-
Senaste inlägget av Alina94
28 jul 2017, 11:17
-
- 1 Svar
- 368 Visningar
-
Senaste inlägget av Maria
09 sep 2017, 15:06
-
- 0 Svar
- 1092 Visningar
-
25 jul 2017, 10:16
-
-
Låt inte förhållandet haverera - undvik dessa 5 förhållandedödare
av Sexus » 21 aug 2017, 18:32 » i Artiklar om relationer - 0 Svar
- 12333 Visningar
-
Senaste inlägget av Sexus
21 aug 2017, 18:32
-
-
-
Kärlek är inget för veklingar - fråga inte andra om han är rätt för dig. Det vet bara du.
av Maria » 23 jul 2017, 13:42 » i Artiklar om relationer - 0 Svar
- 527 Visningar
-
23 jul 2017, 13:42
-