Han vill hellre runka till porr

c669

09 jul 2017, 23:17

Min kille vill inte ha sex. Han runkar hellre till porr. Jag är sjukt kåt och vill knulla hela tiden men får bara knulla med honom ca 2-3 ggr i veckan. I övrigt så runkar han till porr. Han säger att han inte är kåt men ser i webbhistoriken att han ändå kollar porr varje dag. Vad är det för fel på okåta killar? Ska jag dumpa honom? Har försökt prata med honom i flera års tid utan resultat han tycker bara jag tjatar och att vårt sexliv är bra och att vi inte måste knulla varje dag. Men jag är sjukt frustrerad och får pulla mig för att klara av dagarna.

Finns det något jag kan göra? Har testat allt. Porriga underkläder, stilettklackar, rollspel, bdsm, handklovar etc etc men det blir ändå aldrig mer än 2-3 knull i veckan. Känns så jävla lite!

Lite killar som kan ge råd?

ppp

21 jul 2017, 15:48

Han kanske inte är så tänd på dig länge?

Mogen man

25 jul 2017, 14:12

Det jag tänder på är att vara den som förför och gör det skönt tills hon ger upp och bönar och ber om sex. Omväxling är ju aldrig fel men oftast tänder jag inte så mycket på att det redan är framdukat bord om man säger så. Spänningen och erövringen är borta och då kan man lika gärna se en bra film tillsammans istället. Men mitt råd är att försöka prata om det på något neutralt sätt, gärna när ni är ute i en helt annan situation. Då blir det inte laddat och man tar inte med sig känslorna från det samtalet hem i sängen.

Anonym

28 jul 2017, 11:06

Porr är ju fan så mycket bättre än sex ibland!!! :lol: :lol: :lol:

Senast uppknuffad av admin9 28 jul 2017, 11:06.

Skriv svar
  • “Liknande Trådar”
    Svar
    Visningar
    Senaste inlägget